Categories

Campus SVA

De Sint op bezoek!

Naar jaarlijkse traditie kwam de Sint met zijn pieten onze school langs. Elke klas kreeg een bezoekje. Soms kregen leerlingen een pluim voor hun inzet, andere keren werden leerlingen vermanend toegesproken, en sommigen moesten in de zak. Zelfs leerkrachten werden niet gespaard! Gelukkig was het telkens maar voor eventjes want de Sint is vergevingsgezind en gelooft in het geven van nieuwe kansen. Steeds sloot hij af met een positieve noot en genoot hij de vele Sinterklaasliedjes die gezongen werden. Het was spurten van her naar der, maar gelukkig was zijn taak volbracht voor het laatste belsignaal. Graag tot volgend jaar Sinterklaas!

De heilige man is weer langsgekomen!