Categories

VIBSO

Afdelingsfeest logistiek

Op donderdagnamiddag vierden de leerlingen van de afdeling logistiek hun afdelingsfeest. De leerlingen uit de verschillende klassen werden verdeeld in twee groepen. De eerste activiteit was het maken van een heerlijke zomerse fruitsalade, ideaal bij deze warme temperaturen. In de andere klas mochten de leerlingen een glazen potje beschilderen. Iedereen koos mooie kleuren die perfect pasten bij het zomerse thema. Tot slot gingen we met de hele groep naar buiten om samen van de fruitsalade te genieten en nog een spelletje ‘Wie is het?’ te spelen. Dit was een fijne manier om elkaar nog beter te leren kennen. Het werd een zeer geslaagde namiddag voor zowel de leerlingen als de leerkrachten die het feest mochten bijwonen.