Categories

VIBSO

Minivoetbaltornooi

Op woensdag 3 juni organiseerde onze school voor de zesde keer een minivoetbaltornooi. Er werd gespeeld op drie terreinen en alle ploegen speelden minstens vier wedstrijden. Het was een plezante en spannende namiddag met veel inzet en sportiviteit. In de finale ging de overwinning naar BLO De Kim en De Sam. De tweede plaats was voor VTI 3 en de derde plaats voor VTI 1. Onze eigen ploegen eindigden op een mooie vijfde en negende plaats. Een dikke proficiat aan alle deelnemende ploegen voor hun enthousiasme en sportieve prestaties!